Persoonlijke blog en reviews

Met welke JBL box kan ik urenlang muziek luisteren?

Oneindig lang muziek luisteren, met de beste kwaliteit!

Gemiddelde leestijd: 11 minuten

Ik luister met veel plezier naar de JBL Flip 4 BOX en de JBL Xtreme BOX! Ik luister met JBL de mooiste muziek en de batterij gaat lang mee! De boxen zijn ook sterk en kunnen tegen water! Lees hieronder het verschil tussen de twee!

Inhoudsopgave

JBL Flip 4 speaker, heerlijk thuis genieten

Dit is echt een mooie kleine speaker. Je verwacht het niet, maar er komt echt mooi geluid uit zo’n kleine box. Je kan de box makkelijk meenemen en 12 uur lang muziek luisteren! De JBL Flip is volledig waterdicht, daardoor echt handig. Ik zet de box altijd in de badkamer, mooi muziek luisteren zonder dat de box kapotgaat! Het is zelfs mogelijk om de Flip 30 minuten onder te dompelen.

Als je muziek aan het luisteren bent en als je ondertussen gebeld wordt kun je met de box gewoon opnemen. Je hoeft dus niet eerst de box uit te zetten en dat je dan pas kunt opnemen. Superhandig dat die optie er ook is. Zeker als je je mobiel niet altijd even goed hoort is een box echt makkelijk ik gebruik. Je kunt nu niet meer te laat zijn met opnemen.

Je kunt heerlijk muziek luisteren door de Bass-geluiden die zijn verbeterd. Je kan de box ook echt wel hard aanzetten, ondanks zijn grootte. Je hebt 10 meter Bluetooth bereik en dat is ver genoeg. Ook is het verbinden met je mobiel met de Flip gemakkelijk. Als je een keer toegevoegd hebt dan gaat het automatisch. Je kunt nu urenlang luisteren naar jou favoriete playlist!

Wat zijn de pluspunten?

• Kleine box, maar toch groot bereik en supermooi geluid
  • 12 uur lang draadloos muziek luisteren
  • Via bluetooth makkelijk verbinden
  • JBL Connect tot 3 speakers met elkaar verbinden
  • Volledig waterdicht en tot 30 minuten ondergedompeld worden
  • Speaker Phone, je kan makkelijk bellen via de speaker
  • Betaalbare prijs
  • 2 jaar garantie

Is er een minpunt?

• Batterij gaat heel iets korter mee, dan bijvoorbeeld de JBL Extreme BOX

Mijn eigen ervaring

De JBL Flip 4 is echt goed bevallen. Je kunt lang genieten in je woonkamer of slaapkamer met de box. Er komt mooi geluid uit en kraakt helemaal niet. Ook niet als je met je mobiel even wegloopt en de afstand iets groter wordt dan 6 meter. 12 uur lang zonder snoer is ook echt lang en dat je er ook mee kan bellen is handig. Nu hoor je elk telefoongesprek.

JBL Xtreme, de muziek voor feestje en activiteiten!

De JBL Xtreme is echt wel extreme! Deze box kan echt hard en is ook echt mooi voor als je buiten bent of je viert een feestje. De box heeft echt enorm bereik en gaat ook niet kraken als je het op z’n hardst zet. De speaker Extreme produceert gemakkelijk een krachtig stereo geluid en diep basgeluid. Je kunt gemakkelijk via je mobiel de box verbinden met Bluetooth.

Extra gezellig een avond met mooie muziek!

Zoals JBL aangeeft is het Topklasse, maar dat vind ik ook! Het geluid is warm en je vult de hele kamer ermee. Ook als je het harder zet blijft het een mooi geluid uit de box komen. Je kunt ook de box meenemen naar het park, camping of op het strand. Dan kunnen heel veel vrienden/familie meegenieten! Zo kun je ook thuis een feestje houden of een vast spelletjes avond!

Wat zijn de pluspunten?

• Supermooi geluid
  • Je kan de box echt hard zetten
  • Spatwaterdicht
  • 15 uur non-stop muziek luisteren
  • Speaker Phone
  • JBL Connect, meerdere speakers met elkaar verbinden
  • Lifestyle Material, duurzaam materiaal
  • JBL Bass Radiator, hoor de bass en voel de bass
  • Draagriem, zo kun je de box makkelijk meenemen
  • 2 jaar garantie

Is er een minpunt?

• Wel een iets zwaardere box, vergeleken met de JBL Flip 4 BOX
  • Prijzig

Mijn eigen ervaring

De JBL Xtreme box is ook echt topkwaliteit, maar kost wel wat meer dan een Flip. Het ligt eraan waar jij de box voor wilt gebruiken. Net zoals bij de andere JBL-apparaten ben ik hier ook echt tevreden over. Ik luister al meerdere jaren en nog steeds mooi geluid en geer ruis. Het was zeker het geld waard! Je kunt het ook makkelijk onderweg meenemen op de fiets met de draagriem.

Conclusie

Allebei de boxen hebben supermooi geluid en een goed bereik. De JBL Extreme box is vooral voor feestjes en buiten muziek luisteren. De JBL Flip 4 Box is voor vooral voor thuis muziek luisteren. De boxen zijn allebei het geld zeker waard en je hebt ook nog 2 jaar garantie! Ze zijn spatwaterdicht/30 minuten, dus je kan onder het douchen mooi naar de muziek luisteren! De boxen hebben vele pluspunten en oneindig lang naar je playlist luisteren! Ben je benieuwd? Klik op de link hieronder!

Relevante berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *